ang. Kundalini

Her kan du diskutere kundalinirejsning og alle de forskellige følger, både gode og dårlige, som dette medfører. Da dette forum er offentligt, vil jeg anbefale at man ikke fortæller om meget personlige ting, med mindre man er villig til at dele det med alle andre.

Jeg kan ikke garantere tavshedspligt fra alle dette forums medlemmer.

Hvis jeg senere får et samarbejde i gang med Foreningen Kundalini Netværk og Information, vil jeg gerne oprette et lukket forum for KNIs medlemmer, men det kræver at medlemmer af KNIs bestyrelse vil samarbejde om godkendelse af hvert enkelt KNI medlem. Dette vil kræve en løsning der ikke kompromitterer, den aftalte tavshedspligt i foreningen
Post Reply
aldebaran
Hyperaktiv

ang. Kundalini

Post by aldebaran »

Jeg har selv haft Kundalinirejsning og vil gerne stille et forum til rådighed for dem der er interesseret.

Indtil videre er dette forum åbent, så alle kan se det, mest for at trække kunder til. ;)

Med tiden vil der komme et lukket forum for medlemmer af Kundalini Netwærk Og Information, hvis der er nok der ønsker det. Det vil så vidt jeg kan se, være muligt at gøre det HELT privat, så end ikke Google kan komme ind og kikke med. Der er i hvert en fald mulighed for at udelukke søgemaskiner.

Jeg ved ikke helt hvordan koblingen imellem kundalini og Martinus er kommet i stand, men det var det første kundaliniforum jeg fandt.

Det er mit håb at forums brugere vil begynde at bruge mit forum til at diskutere fx:
  • Kundalinikraften
  • egne oplevelser af kundalinirejsning
  • hvad der har sat processen i gang
  • overlevelsesstrategier
  • hvem der kan hjælpe
  • det gode oplevelsen har medført
  • bøger
  • links til gode sider
Når jeg ser, hvor mange der søger på Google og finder min hjemmeside(Ca. 25/måned.), undrer det mig at jeg ikke bliver kontaktet af nogen. Måske kan dette forum hjælpe kundalister med af finde hinanden.

Mvh.
Anders
Aldebaran ! Me wanna go home...
Post Reply