Jeg er lige kommet hjem fra en festivals tur ; Antaris - det er min 5 gang - har været på 3 andre festivaller . Jeg er et ekstrem spirituel væsen , har været det siden jeg blev født - bevidst om det måske siden jeg var 11-12 år . Jeg er født med en skønhedsplet mit i panden (placeret nøjagtig hvor pande chakraen også er placeret (the third eye)) , det har jeg en stærk fornemmelse på er meningen .
Men skriver herinde , mest fordi jeg har haft den vildeste oplevelse , da jeg tog svampe og en halv LSD frimærke - er i forvejen meget forsigtig for det er jo desværre ikke kun rare ting i verden mere og jeg har en blandet vennekreds - så det ik alle der er egnet til at være med i mit trip MEN oplevet en masse omkring alt det jeg i forvejen vidste og mere til - men det er jo så overvældende , smukt og uforklarligt at jeg dårlig nok selv tær at tro det (selvom jeg selvfølgelig tror på det hele)

Så jeg giver slip på mit ego og min frygt for at blive grint af - at jeg bare pludselig følger med - yoga læren startede forfra hver gang jeg gik i stå - men pludselig kunne jeg mærke at der var en energi der bare ligesom skubbede mine arme , ben og krop i den rigtig rækkefølge (altså de forskellige yogastillinger) .
Da vi havde udført denne ceremoni/ritual/yoga time - går jeg videre - manden siger så hørt til vagten som står ved porten ; åben - vi har bare lige været igang med kundalini yoga !
Det er først nu at det rigtig er gået op for mig - kan nogen herind måske give mig lidt feedback , ro i sindet og nogen råd - måske omkring kundalini yoga og hvad jeg burde gøre nu ?
Der er meget meget meget mere til min livshistorie , ligeså vel som jer andres - hvor skal man begynde - men det er ik et chok for mig at jeg er hvor jeg er - føler bare jeg har brug for støtte , for har kun en der forstår mig og han er min twinflame men han har sit at se til disse dage , for vi begge har nemlig fået et Wake up call på vores tur . Masser af kærlighed jeres vej - håber i kan hjælpe . Nadine