forum.alodk.dk

Forum for emner på min hjemmeside og andet af interesse.
Dato og tid er 18 okt 2018 14:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Hyperaktiv
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er blevet opmærksom på en sag, hvor en person med ADHD som normalt er kærlig, hjælpsom og en god far for sine børn, under påvirkning af stærk medicin ændrer personlighed. Efter indtagelse af diverse typer ADHD-medicin, blev han mere og mere aggressiv, humørsvingende og ulykkelig.

Graham, er også kendt fra TV, hvor han har vist sine evner som clairvoyant, medie og healer. Han er således et af de mennesker, der har viet sit liv til at hjælpe andre, derfor er det også mere usandsynligt, at det er udtryk for hans egen personlighed, når han, efter at have taget en ekstra potion medicin for at klare en svær dag, får black-out, skader sine egne børn med en kniv og forsøger selvmord, ved at hakke sig selv flere gange med kniven og springe ud af nærmeste vindue på 1. sal. Både børnene og Graham overlevede, så Graham blev arresteret og anklaget for mordforsøg.

Under retssagen har Graham forklaret, at det var medicinen, som ændrede hans personlig og gav ham tvangstanker om at skade sine omgivelser og sig selv. Dette er også nævnt i indlægs-seddelen, som kendte bivirkninger. Under retssagen, er Graham blevet nægtet at føre vidner om medicinens negative virkninger, så han har ikke fået reel mulig for at forsvare sig. Det endte med en dom på 11 års ubetinget fængsel, hvilket svarer til hvad man får for overlagt mord, i andre sager.

En gruppe af Grahams venner har startet en støttegruppe for ham og forsøger at hjælpe med at gøre livet i fængslet tåleligt og få sagen genoptaget, så han kan få en mere fair retssag og dom. En af gruppens medlemmer, som også er alternativ behandler, har startet en indsamling til advokater, sund mad og andre fornødenheder, som Graham mangler under fængselsopholdet.

Her kan man se Graham, i "Åndernes magt", hvor han deltog som clairvoyant og healer.

Dem der ønsker at støtte sagen økonomisk, som penneven eller på anden vis, kan ansøge om medlemskab af Graham Bishop Støttegruppe. Støttegruppen, er nu på sandby, på grund af interne konflikter.

Mvh.
A.

Senest rettet af aldebaran 24 sep 2014 20:25, rettet i alt 1 gang.

Hyperaktiv
Brugeravatar

Jeg har nu været med til at starte en støttegruppe på Facebook og står for at administrere gruppen og andre tekniske ting. Vi er nu kommet godt i gang og vil med tiden føje flere medlemmer og aktiviteter til gruppens virke.

I gruppen...

• Finder vi information, der kan hjælpe ham og hans sag
  • Skriver vi breve til ham, så han ved at han ikke er alene
  • Hjælper vi ham med de ting han har brug for udenfor murene, som at passe på hans ting, mens han sidder inde
  • Samler og bringer vi andre ting(CDer, DVDer, små gaver) som kan glæde ham i fængslet.
  • mm.

Vi støtter ikke den forbrydelse, der er sket, men det menneske, som er lige så meget offer, som børnene, fordi det ikke gavner nogen at hans liv også bliver ødelagt.

Da støttegruppen er hemmelig, af hensyn til medlemmernes sikkerhed, er der ikke nogen officiel kontaktperson, men dem der ønsker at støtte sagen økonomisk, som penneven eller på anden vis, kan ansøge om medlemskab af Graham Bishop Støttegruppe. Støttegruppen, er nu på sandby, på grund af interne konflikter.

Mvh.
A.

Senest rettet af aldebaran 24 sep 2014 20:20, rettet i alt 1 gang.

Hyperaktiv
Brugeravatar

Her var en tekst skrevet at Graham Bishop, hvor han forklarer sin oplevelse af det danske u-retssystem. Det er desværre ikke muligt at vise den mere af hensyn til copyright.

Senest rettet af aldebaran 24 sep 2014 20:24, rettet i alt 1 gang.

Hyperaktiv
Brugeravatar

Min muse bad mig skrive dette her ned, så andre kan se det:

Bag en skov af syngeskåle og krystaller sidder tusindvis af spirituelle giganter med flettede tæer og nyder en uendelig strøm af positive energier. De healer hinanden på kryds og tværs, mens de med patos messer den ene remse om næstekærlighed og renhed efter den anden.

Det er alt sammen meget smukt, men hvor er næstekærligheden hende, når en clairvoyant og healer, som Graham Bishop kommer i fængsel? Ja, han har gjort noget grimt, at angribe sine børn med en kniv og forsøgt selvmord, men skal han ikke forstås og tilgives? Set fra min spirituelle vinkel, kan han ligesom alle andre lave fejl og jeg tror, at han har slidt sig selv ned, for at hjælpe så meget som muligt, og til sidst åbnet sig for en negativ ånd(dæmon), som har brugt hans krop til at udføre den frygtelige ugerning.

Skal vi, som spirituelle mennesker kun støtte dem, som kan hjælpe os med at pudse vores egen glorie eller er dette en mulighed for at vise forskellen imellem dem der taler om alt det positive og dem der faktisk mener det alvorligt.

I en ideel verden, ville alle de personer som støtter den spirituelle side af livet, pible ud af alle huller og sprækker, når en person, som Graham var kommet i klemme i mediernes store maskineri, men i min søgen på Google finder jeg kun nogle få pip hist og her i et par interne fora.

Derfor dette opråb. Kom og hjælp og med at støtte Graham. I behøver ikke at få jeres navn frem i medierne, for vi har startet hemmelig gruppe for mennesker der vil være med. Lige nu er vi ca 20 personer, men jeg syntes at det ville være passende, hvis der var flere... mange flere.

Læs mere på http://grabissup.dk Støttegruppen, er nu på sandby, på grund af interne konflikter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time