forum.alodk.dk

Forum for emner på min hjemmeside og andet af interesse.
Dato og tid er 18 okt 2018 14:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Hyperaktiv
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Her er et udkast til et vagt skema, hvor man arbejder 4 dage om ugen. En normal arbejdsdag er på 8 timer med egenbetalt frokost. Der er weekend vagt hver 4. weekend. Over 4 uger giver det 4x 37 timer = 148 timer.

Den faste fridag kan bruges til mange ting, som kun kan gøres på en hverdag. Det er med vilje at jeg har valgt Fredagen fra, som fast fridag, da det vil være en enorm luksus at have fri på denne dag.

Der kunne så være mulighed for at man skiftes til at have fredag som flex-dag, som man kan skiftes flytte sin faste fridag til, hvis man absolut skal noget den dag. Man kunne også tage det som en lang weekend eller som en indkøbsdag før en arbejds-weekend.

Der er mange muligheder, hvis man er åben.

Det passer selvfølgelig kun til en virksomhed og de andre medarbejdere kan være på en normal ordning, med 5 dages arbejdsuge. Det er kun ment som et debatoplæg og noget der skal sætte tanker i gang.

Hvis man vil arbejde videre med den, kan den hentes på min hjemmeside: Vagtplan som XL-fil

Det kan blive interessant og se om andre bygger videre på ideen. :D

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time